kom så åker vi till månen



Bilder från Klaris, från tepartyt hos mig i tisdags. (Det blev rätt trångt, och varmt, och min granne kom över och klagade för att vi tjattrade för högt redan klockan nio.)

Snart kommer fotografen till bilderna ovan hit och hjälper mig att koka knäck. Egentligen gillar jag inte julstök, men det är för en klassresa, så jag är så illa tvungen. Får helt enkelt koka lite i vår också och intala mig själv att det här inte är för julen, utan bara för en helt vanlig söndagsförsäljning eller så.

En till sak jag måste intala mig är att jag inte kan hjälpa andra människor; hur kan jag reda ut deras problem när jag har nog av sådana själv?

Äsch, pz.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Knäck som typ är det godaste. Jag hade råkat äta upp alla själv och sen med munnen full av knäck och ett skämsigt ansiktsuttryck sagt. FolÅt. ;)

2010-12-11 @ 12:13:18
URL: http://interruptedfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0