All is said and done

Igår kväll, då vi satt i Idas säng och snackade, så la jag mig ner (för att jag var trött). Efter ett tag så ryckte det till i mitt ben, och det bekräftade Ida genom att säga att mitt ben rörde sig. Min förklaring på det hela var att jag just höll på att ramla av en cykel.
Efter en stund så ryckte det till igen, och då sa Soffe "Värst vad det rycker i ditt ben!", och då förklarade jag för dem att min cykel var ovanligt ranglig just då.
I morse vaknade jag av att jag hostade, och då jag somnat om igen så säger de åt  mig att kliva upp. Borta som jag var fick jag för mig att de ville att jag skulle kliva upp i taket.

Anledningen till att vi var i Burträsk igår var att vi skulle på musikfestivalen och se några spela där, men då vi kom dit kände jag och Ida att det inte var riktigt vår grej att hänga där. Ida sa att hennes lillasyster kompis lillebrors kompisar var där, liksom 9..6or? 97or kanske?
Vi betalade in oss efter ett tag för att stilla vårt dåliga samvete (eftersom Ida övertalat Soffe om att dra dit), vi såg några band, sen ringde jag till farmors homies Gunilla och Sigvard, så vi gick dit istället och såg Let's Dance-finalen och blev bjudna på fika. Sjukt mycket värdare, tyckte vi.



Kommentarer
Postat av: ida

fin bild lovisa ;S ! hheee,

nu har jag skaffat blogg å, du måst typ hjälpa mig, fattar typ inge.

2010-03-28 @ 13:30:00
URL: http://lundstromida.blogg.se/
Postat av: ida

hehe, men vi gjorde ju samma sak , så klart det blir nästan samma ;)

2010-03-28 @ 19:29:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0