1 cold 2

Har egentligen sovmorgon till halv ett imorgon, men istället ska jag stiga upp kring nio-tio och läsa fysik. Nu ska jag ligga vaken en timme och läsa filosofi för att efter det få börja med uppgiften om existentialismen. Vad är det egentligen?
Efter att jag gjort bort de två grejerna så är jag faktiskt ledig hela veckan! Fatta så sjukt skönt, har inte haft tid med annat sen på hur länge som helst (dock så har jag tagit mig tid ändå), men äntligen!

Eller just ja, ska skriva en novell också... Nu ska den handla om en kvinna som får sin dotter bortrövad, som sedan hittar henne på ett barnkalas några år senare. Hoppas att det blir bättre än schizo-unge-berättelsen.

NATTI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0