Old habits die hard

Nu är jag varm igen. I hela kroppen. Och jag vågar vara det.


Fram till dess att jag orkar intstallera photoshop på den här datorn så får redigeringen på mina bilder ske genom det programmet som hänger med windows. Inte det bästa kanske, men det får duga så länge, som sagt.

För övrigt så har jag haft näsblod två gånger idag. I morse när jag satt i sängen och skrev lite så kände jag hur det började rinna. Precis innan droppen tog i pappret hann jag fånga upp den med handen, och en halv minut senare så var min hand full. (Okej, fräscht.)
Och senare när jag och Lucas var på ICA och handlade så kände jag i kassan hur det började rinna igen, men jag klarade mig. Inte förrän på vårdcentralen tio minuter senare så kom det.
Konstiga sömn- och mat-tider i helgen kanske?

Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Vera

Du,jag vet:) börja med att göra en lösenordsskyddad blogg, det hade jag förr. Då kan du skriva allt du vill och sedan bestämma själv när eller om någon ska få läsa? :)

2010-06-29 @ 01:05:34
URL: http://veronicanordlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0