aifjafaåäk

Okej, nu har jag photoshop igen. MEN jag har borta min kamerasladd. Det gör mig arg, för bilderna jag tog i förrgår vill jag kunna titta närmare på än bara genom en liten skärm på kameran. Jag hoppas innerligt att jag har den i Norsjö, annars får jag nog lov att köpa en ny. På tal om det, jag funderar på att sälja den kamera jag har och köpa en annan, igen. Vi får se vad det blir av den saken. (Någon nu som är intresserad? Det är en Sony A350i.)

...är hemma i Norsjö nu, sladden var här. Så:




Kommentarer
Postat av: Mimmie

Jag! Det beror lite på vad du tänker ta för den, men jag är absolut intresserad! Har letat en bättre kamera länge men har aldrig tagit tummen ur att verkligen titta på modell, märke m.m.

Är den lätt att förstå? (är ju nybörjare men jag vill verkligen lära mig) :)

2010-07-06 @ 14:31:10
URL: http://mimmielundinnorbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0