I don't mind standing all night, waiting, in the rain.

Det regnar här. Jag gick nyss ut i det och lät dropparna träffa min lila tröja och det var så skönt.
Tankarna runt allting annat försvann, och jag glömde nästan bort att det faktiskt är tid att sova. Ett uppvaknande kvar bara.


Gillar egentligen inte att låna bilder, och nu har jag ingen källa heller. Det är någon bild som Challe skickade, men den är så otroligt fin, så jag lånar den ändå.

Godnatt.

(Och du som undrade: Jag skriver en novell till svenska A. Jag har dock uppskjutet kursavslut, så att jag gör klart vissa uppgifter nu i sommar istället. Den handlar om en tjej som befinner sig ute på en gård, hon tar ihjäl små djur som representerar olika personer. Är inte klar än, men jag hoppas att den blir det snart. Skulle kunna lägga upp den här sen, om ni vill läsa. (?))

Kommentarer
Postat av: da

hih javet :]

men den här gången känns det som att det kommer hända!

2010-07-01 @ 11:29:40
URL: http://lundstromida.blogg.se/
Postat av: Anonym

läser gärna!

2010-07-01 @ 13:09:55
Postat av: ida

har sista dagen imorn på badhuset sen

jobbar jag bara torsdagar!



ja det kan vi!;D

2010-07-01 @ 14:46:11
Postat av: Anonym

HAHA bilden<3

undra vad du tänker på... :$

2010-07-01 @ 15:24:01
URL: http://chaaalllleeeee.blogg.se/
Postat av: Lisa

Vill absolut läsa :)



Bilden är otroligt vacker. Blir sugen på pussar men är lite osäker på vem jag ska pussa, kudden kanske?

2010-07-01 @ 21:26:04
URL: http://artvsfashion.blogg.se/
Postat av: Sara H

Jag vill läsa novellen! :)



Håller med om att det är en otroligt fin bild.

2010-07-02 @ 15:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0