Home sweet home

Har nog aldrig tyckt att det varit så skönt att komma hem till Norsjö. Aldrig.
Och nu känner jag bara hur hela min kropp slappnar av, vilar helt enkelt. Norsjö - ett vilorum.

Okej, det var överdrivet, men underskatta aldrig hemmet heller.

Har sjukt ont i kroppen. Har inte idrottat på ett år pga huvudet, men nu är jag igång igen. Har ont PRECIS överallt, förutom fötterna om jag känner efter. Ryggen och axlarna och armarna och bröstmusklerna och ena skinkan och vaderna och låren gör ont. Men det går väl över så småning om.

Ligger förresten uppe på Linneas rum, för mitt är typ fullpackat med skräpsaker sen flytten. Småprylar ALL OVER. Kommer aldrig orka städa bort det...

Åker till stan imorgon igen, ska fira Kevin som fyllt 18 idag hos Simon, tror det blir riktigt kul! Och min dator ska även denna gång få agera musikspelare. Den gör det bra, min lilla skatt!

Nu släckte Linnea, kanske också borde dra mig mot kudden.

FRED

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0