fett kallt

Jag lovar, det är säkert minusgrader på mitt rum!
Känns som att mina fingrar krossas som glas när som helst för att de är så pass sköra, typ.

Måste i säng nu, ska packa hela morgondagen inför stadsflytten på lördag. Känns så JÄVLA bra!
Men vet inte om jag kommer ha internet eller så på ett bra tag, kommer få någon sorts abstinens och börjar istället tröst-lyssna på "I kissed a girl and I liked it", eller något annat självdestruktivt.

Satt och räknade lite på min framtida ekonomi tidigare idag. Ifall mamma bidrar med 1000kr till maten så kommer jag ha kring 1800kr varje månad och det ska då räcka till, som sagt, mat och även toalett-artiklar, "nödvändiga" saker osv. Kändes som riktigt värt att berätta, men min slutsats är iaf att det ser ändå inte så jävla taskigt ut som jag trott!

Nu fryser jag ihjäl samtidigt som min nacke går av. Kanske hörs ifall jag överlever, natti



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0