Åh

Min statistik sjunker. Kan detta vara ännu ett tecken på att jag borde blogga lite mer?

Sitter i alla fall här och tycker att en person är jätteknäpp. Fryser gör jag också, och är aningen kissnödig.
Tänker tillbaka lite på nyårs, har nog inte varit så trevligt på länge. Kändes inte fel på något sätt alls att jag inte drack, hade nog lika kul som de andra. Och dagen efter följde jag Kevin hem, och på kvällen var vi med samma personer som dagen innan, förutom Simon då. Kände mig dock lite knasig då jag mitt i filmen vi såg, gick och bakade en kladdkaka. Men det jag såg av filmen var då bra åtminstone. Tror att den hette "Eye of the Eagle" eller något liknande.
Rätt sjukt ändå, uttrycket "bigbrother's watching" har ju lite av samma innebörd. Allt ska vara kontrollerat av staten, eller som i filmen, av en fet dator. Usch.
Jo, det var så filmen hette. Se den!

Imorgon ska jag titta på lägenheten. Känner mig jättepeppad. Och kissnödig. Men det känns i alla fall bra, för jag är verkligen leds på långa skoldagar och "ingenstans-att-sova-på-helgerna"-ursäkter.

Funderar på att göra ett inlägg där det bara är en massa bilder ifrån -09. Kommenterar 2 stycken så gör jag det, annars gör jag väl det ändå, hih.

Förresten har jag lyssnat klart på Camilla Läckberg - Fyrvaktaren nu. Slutade inte som jag trott. Dock också värd att kolla in!



FRED


Kommentarer
Postat av: häni

BILDER!

2010-01-04 @ 02:54:00
URL: http://hejhhe.blogg.se/
Postat av: häni

NU

2010-01-04 @ 02:54:04
URL: http://hejhhe.blogg.se/
Postat av: balle

doitbitch=D men inge hemska bilder på mig som jag vet att du har gott om :O

2010-01-04 @ 14:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0