Valentines day?

Jag känner mig helt tom inuti. Någonting saknas, och det gör ont.
Jag tar inte hand om mig själv, och det gör att jag blir besviken på mig själv och då mår jag ännu sämre.
Vet verkligen inte hur jag tänkt mig att allt ska gå ihop, men jag måste verkligen ändra på allt som är just nu.



I veckan har jag nog mer än vad jag någonsin haft tidigare.
Måste plugga till kursprov i psykologi (100 sidor), filosofiprov (43 sidor), läsa ut en bok (200 sidor kvar), skriva en novell (inte börjat), skriva en bokrecension och plugga till ett matteprov. Har också grammatikprov i engelska.
Allt detta är till på tisdag, förutom psykologin som är till fredag.
Får man ha 6 prov/inlämningar på en enda dag?
Men jag antar att jag får skylla mig själv för att jag inte gjort bort hälften tidigare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0