Vad hade du väntat med livet som varit?

Gårdagen gick åt till att nöta på min novell. Skrev i princip ingenting, men om jag adderar alla ingenting som jag skrivit så har jag nästan fyllt ett A4!
Hur som helst, i går kväll när jag låg och lyssnade på musik fastnade jag för en låt. Tyckte att den passade in i min novell en aning (som, som sagt, handlar om en liten flicka med schizofreni), så jag berättade det för mamma i morse.
- Mamma, den här låten får jag värsta inspirationen från!
- Han skrev den ju till sin vän som var schizofren som sedan tog sitt liv.
STOR CHANS

Oddsen? Typ inga, men visst. Slumpen leker med en ibland.

Nu ska jag försöka fylla ett A4 till innan vi ska iväg till pappa. (HAHA, kommer skriva ungefär två meningar och sedan sudda ut den första för att den sög.)




Kommentarer
Postat av: lopin

Hur är läget lovvann?:D

2010-03-01 @ 17:53:59
URL: http://lopin.blogg.se/
Postat av: Mia

tycket början av den va toppen :) längtar tills jag får höra resten (A)

2010-03-01 @ 22:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0