oops

Efter fysiken idag såg jag hur Julia försökte snålåka hem till sig på sin kompis cykel. (Skrev först cykels kompis)
Såg att det såg rätt vingligt ut, så jag erbjöd mig att skjutsa henne istället (eftersom vi bor åt samma håll).
Sagt och gjort, men inte bara det, jag frågade ifall jag fick se hur hon bodde. Tänkte att "ah, men stannar väl en 10 minuter så där, sen måste jag verkligen hem och plugga".

NJA.

Typ fyra timmar blev jag kvar.
Liksom... 24 gånger så länge.

Nu ska jag försöka stressräkna en massa matte-uppgifter innan Mattias kommer förbi.

Herrå


Snabb fråga, när hann mitt hår bli så här långt?

Kommentarer
Postat av: Teodorjohanne

Excellent site, added to favorites!! Wonderful and informative web site. I have found much useful information.

2011-08-03 @ 12:41:20
URL: http://teodorjohanne.blogbloc.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0