Happyland

Igår råkade jag somna hemma hos Eric och vaknade efter ett-nångång på natten, så jag sov över där. I morse vaknade jag tjugo i nio och skyndade mig hem och duschade. Efter det tar jag fram osthyvel, smörkniv, glas och sked för att äta frukost innan jag cyklar iväg till skolan.

JAHA oj, mjölken slut! Ofta jag hann dricka upp den igår? Den var ju typ nyöppnad. Eller oj, FAN!

Den hade alltså stått framme på bordet HELA natten!
Tror ni att den luktade gott?

Nej, det gjorde den inte.

Och idag efter fysiken drog jag med mig Mimmie på stan för att köpa en kofta, men det blev lite halvstressigt, så istället för att äta nån konstig soppa (som jag tror är röd men alla andra tror är typ gul), så köper vi en macka på Subway.
HAHA! Justja, jag har kvar kakan i påsen, nu ska jag mumsa lite på den och dricka en kopp te.

Herrå


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha vet du hur det där lät?

typ "jag är bättre än han och tar bättre bilder" haha, jaja sa bara att han tog jävligt bra bilder, inte att du är sämre än han? :)

2010-02-18 @ 20:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0