down the line

Såg nyss The Ugly Truth med min lillasyster. Uhw, klarar inte av för känsliga filmer. Blir så uppspelt.
Den var hur som helst mycket bättre än vad jag trott - till skillnad från Ballerinas kladdkaks-kakor. Dom var absolut överskattade, men inte äckliga för den delen.

Nu ska jag se Fish Tank eller Shutter Island, har hört att båda är sjukt bra.

Är jävligt lättirriterad idag. Fattar mig inte alltid på folk. Och efter lite tankar hit och dit inser jag att det är helt förståeligt ifall folk inte förstår sig på mig heller, och då blir jag bara ännu mer irriterad. Rolig spiral, nej.

Aja, jag har i alla fall världens bästa kusin. Grattis på födelsedagen! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0