Det är bara minnen för livet

Är på väg att få halsbränna känns det om. Jag som planerat att äta nudlar till middag! Det får jag alltid halsbränna av...


Det känns som att jag varit på avgiftning i tre veckor nu, från internet typ. Nu då jag fått det så är jag nästan ännu mer rastlös än utan internet, knäpp effekt. Och läxorna då? NJA, provet på fredag kan ju gärna få infalla typ om en månad istället. Samma med filosofin och psykologin och fysiken och svenskan och engelskan.

Blev hemma idag igen, men Malin kom förbi ett tag och fick med mig på arkitekturen, och så tur som vi brukar ha så fungerade ju inte datorn, så ingen som skulle redovisa kunde göra det, förutom en. Så jag fick lov att redovisa (skulle egentligen göra det på fredag), utan att ha förberett mig någonting!
Ritade typ mitt hus på tavlan och sa att det var gjort av trä (har ingen aning egentligen, men jag försökte låta säker) och pratade om våran bastu. Får väl göra bättre av mig nästa gång.
Och där var den lektionen slut. Hem igen och sätta sig här. Och nu har jag lika tråkigt som jag haft under två dagar typ.

Ska ändå göra nudlar nu, och dricka mjölk som kanske lindrar halsbrännan.

Fred


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0