Buenos Aires

Malin: Haha har du rent skaffat dig en liten farm här i bokhyllan? *pekar på några träfigurer*
Jag: Jorå, en afrikansk vilddjursfarm med zebror, giraffer, elefanter och noshörningar.
Malin: Ser som fint ut!
Jag: Min morfar köpte faktiskt dom i Kenya för några år sen. Han är där varje år!
Malin: Hahahaha, vadå, har han en tjej där nere eller?
Jag: Nej, han lagar tänder på små barn, typ. Och nu är han typ i Sydpolen.
Malin: Haha vafan gör han där?
Jag: Han ska titta på pingviner, men han är nog inte där än.

Känns som kul att min senile morfar är borttappad i Argentinas huvudstad. Varför är jag inte förvånad?
Kan det bero på det här?


Kommentarer
Postat av: malin

jhahahahaha :D

2010-02-04 @ 11:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0