About you now

Kokade knäck när jag kom hem från skolan. Jag och Eric konstaterade att jag låtit "smeten" varit inne i micron aningen för länge, eftersom de inte gick att knäcka med fingrarna. (hällde smeten i muffinsformar, så att de blev stora men platta)(därav skulle det kunna vara möjligt att bryta dem i bitar)

Insåg även ikväll att min novell, som skulle handla om en tjej vars mamma var alkoholist, kommer gå åt helvete. Nu har jag istället bestämt mig för att skriva om en liten flicka med schizofreni. Det jobbiga är att bara tanken på historien får mig att rysa. Men jag har sjukt mycket motivation till att skriva den, och nu har jag även med en poäng i novellen, så jag hoppas att den blir så bra som jag tror att den blir!

Ska unna mig själv att lägga mig tidigt nu.
Herrååå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0