Off the road

Broarna runt, torkade aprikoser och chokladmousse.
Nyss var Eric och Petter här
och jag hinner inte med
all filosofi som ska skrivas
Jag blir arg på mig själv
för att jag aldrig gör det jag måste
Jag förstår inte heller
hur jag får allt att gå ihop
Jag presterar bra
men jag gör allt så sent
att jag borde skämmas
för att jag inte håller
mina löften
Men bara om tid
Den räcker inte riktigt till
fastän den finns där hela tiden
Det gäller bara att plocka ner den
vid rätt tillfällen
Det ska jag göra nu
och ingenting annat
förutom en kopp te
får störa mitt läsande

Godnatt



Kommentarer
Postat av: Jeanette

Jätte härlig bild ♥

2010-04-28 @ 08:59:19
URL: http://interruptedfashion.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Sv: Jag förstod det :)



Jadu, jag antar att hela vitsen med att vara ung är att man ska klura ut dom där sakerna som är sådär lite svåra, men som därför blir lite simplare när man blir äldre. ;)



Va snällt sagt! Det är jätte bra att det har blivit bättre. Men allt kommer nog aldrig att vara lätt tror jag. Fast vad är poängen med de ändå? Lite måste man ju kämpa för att känna att man lever.



2010-04-28 @ 16:52:49
URL: http://interruptedfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0