4 ovärda, 3 värda

  • Jag kan inte dricka te utan att ha mjölk i det (smakar i princip skit utan.) Spelar ingen roll hur mycket te jag har i min kopp - jag häller alltid i mjölk ända upp till kanten.
  • Jag tar alltid sjukt lång tid på mig på toa (om det inte är riktigt bråttom, men då struntar jag ofta i att gå över huvud taget.) När jag är klar sitter jag kvar typ en kvart, om inte mer, bara för att jag fastnar i mina tankar.
  • Jag borstar tänderna hur länge som helst. Som minst femton minuter. Ibland kan jag borsta i 40 minuter utan problem, för när jag borstat på ett ställe och går över till nästa så hinner jag glömma bort om jag borstat på det tidigare stället. Dessutom äger jag 6 tandborstar, och jag byter från dag till dag, beroende på vilken jag känner för just då.
  • Min dataskärm är ungefär hur smutsig som helst efter igår.

Det var tänkt att jag och Angelica skulle hitta på något igår, typ dra iväg på någon fest. Det slutade med att min lägenhet blev "the place to be", och tillsammans kanske 17 stycken var här. Som tur är inte samtidigt, för det finns 7 sittplatser och en säng (som jag för övrigt måste tvätta alla grejer ur), så det blev lite ont om sittplats ett tag.
Ikväll ska jag och Jennie iväg på någon helt random fest på A-torp (undrar om det finns något B-torp? Typ skehamn.), så jag ska försöka gräva fram min cykel från allt snöras och sen bege mig av mot henne, någonstans. Men först tvätta och äta.





Tryck på bilderna så får ni tre låtar man absolut inte kan vara ledsen till!

Kommentarer
Postat av: Rebecca Utan Räkor

40 MINUTER!? Haha, oj!



Sv: EXAKT sådär är det ju! Jag är inte den som dricker mig utom kontroll heller. (även om jag är ganska okontrollerad från början...)

2010-04-11 @ 22:14:25
URL: http://alltutom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0