The Heart and the Shape



Jag har gjort ungefär 0 läxor ikväll.
Ifall jag inte sovit till två, haft något internet och Maria inte kommit på besök hade jag nog varit klar med hälften, minst.
Fastän Maria for vid tio så skjuter jag upp allt tills efter 1 på natten ändå, och sitter och tuggar fysikböcker och psykologi-uppgifter fram till 3 ungefär. Fast känner jag  mig själv tillräckligt bra, som jag nu gör, så kommer jag inte ens öppna fysikboken... Men psykologin är lite mer "måste" än fysiken, eftersom vi har typ repetitions-grejs imorgon, vilket är min enda lektion för dagen. Efter det så drar jag in till stan, går runt där med Ida till halv sju säkert, tar sedan bussen till MB för filmkväll med klassen. Justja, måste ju ta med mig en av filmerna, annars blir dom mad.

Ska kirra några uppgifter nu, FRED

Kommentarer
Postat av: linnea

sötunge

2009-10-09 @ 10:38:09
URL: http://ghostflower.blogg.se/
Postat av: Charlie

ja, har du sett inläggen? :D

2009-10-14 @ 23:01:59
URL: http://redandblack.blogg.se/
Postat av: Anonym

fina pattar

2009-10-24 @ 17:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0