ont i magen

Hade fysikprov igår som drog åt helvete, men får väl göra bättre av mig på de kommande provtillfällena.
(OBS: har inte varit med på nästan nån fysiklektion i år, så allt som skrevs på provet är sånt jag minns sen ett år tillbaka, så fixar jag hälften av max-poängen ska jag köpa mig själv en godispåse för att mitt minne är så jävla bra!)



Jag och min syster ligger och skrattar åt någon film som går på tv.
Jag: HAHAHAHAHAHAHA
Linnéa: Alltså Lovisa, vet du en grej?
Jag: Hahaha *gråter lite*, va nae?
Linnéa: Både mitt och ditt skratt har förändrats efter att vi haft svininfluensan.
Jag: HAHAHha hehe, ?!!?!

Vadå, ofta man får såna sviter efter svininfluensan?

Kommentarer
Postat av: häni

jag skrev inlägget före jag ringde dig :$

2009-10-23 @ 19:01:08
URL: http://hejhhe.blogg.se/
Postat av: Brutala Bloggen

Nice bild

2009-10-25 @ 20:37:18
URL: http://metrobloggen.se/ruv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0