Fallen stars

Mina tremeningar är här. Dom kom i måndags. Den kvällen spenderade vi i soffan. Vi såg Storm Warning, och efter det Wrong Turn 1.
Ikväll såg vi de två resterande filmerna i "triologin" (lär ju säkert komma någon ytterligare uppföljare, men jag kallar det triologi för att jag inte hittar något bättre ord.) I alla fall, jag tror aldrig att jag skrikit så mycket som till de filmerna. Filmen i stora drag: idiotiska personer väljer fel väg och blir slaktade av inavlade missfoster.
Filmens innehåll: slakt, blod och... blod.
Påminde rätt mycket om Texas Chainsaw Massacre och Frontie(s) och liknande filmer, så gillar ni dem så kan ni ju kolla in de här...

Besökte även Skellefteå idag. Gick runt med hela min family och Linnea. Var jävligt skönt att få träffa henne och snacka av sig lite om allt möjligt.

Mår för övrigt jävligt illa. Har som ont under revbenen och det har suttit i sedan svininfluensan, men eskalerat rätt snabbt de senaste dagarna... Tänk om jag dör.


Bilden säger väl allt?

FRED

Oj, klockan är rätt mycket.

Kommentarer
Postat av: linnea

bilden är fan sann :]

2009-10-28 @ 12:32:11
URL: http://ghostflower.blogg.se/
Postat av: Eka

Men hallå?! de står ju snygg på skylten ?

2009-10-30 @ 17:19:48
URL: http://kletmanochankan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0