In Dreams

För ungefär åtta år sedan såg jag och pappa en film som handlade om en kvinna vars dotter blev kidnappad. Med i filmen var också en sinnessjuk man och äpplen.
För några veckor sedan blev jag påmind om den här filmen, ville absolut se den, men hade ingen aning om vad den hette. Jag började söka på google någonting i stil med "Film flicka kidnappad psykiskt sjuk äpplen", och som ni kanske förstår så blev det inte mycket till resultat. Istället drog jag hem ett par andra random-filmer, och nu då jag och min lillasyster sätter oss för att se en film så trycker vi igång en av dem, och sjukt nog så ÄR DET JUST DEN FILMEN.
Det här var verkligen det sjukaste på länge.



Herrå

Kommentarer
Postat av: frida

vad hette filmen? =)

2009-11-14 @ 21:45:53
URL: http://fridaamikkelsen.blogg.se/
Postat av: h4x0r j0hn

wh47h3 h311z 0p w17h th47 p1x?

t4g3 4r h0rny...

2009-11-15 @ 00:33:12
URL: http://milw0rm.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0