HAHAHHAHA

hanna säger:
du jag och kletman var på nån marknad
det fanns massa halsband osv
så fick jag 150 kr av pappa för att köpa blommor
då köpte jag ett halsband
sen vart jag så rädd
att jag började springa
och då blev eka jättearg på mig
och började springa efter
sen helt plötsligt hade jag joggingkläder på mig
sen var det en sjö
med en grej under vattnet som man kunde gå på för att komma till andra sidan
men jag ahde så mycket panik att jag missade dendär grejen
sen var ju eka en bit bakom mig
så skulle jag "styla" för han eller vare nu var
för jag började leka säl
och gjorde volter under vattnet
sen fick jag mig inte upp
jag visste inte vad som var upp och ner
så kom han och räddade mig
och vart ännu argare
skulle döda mig

Lovjo, pluggar jättemycket säger:
HAHAHAHAHAHAHHAHAHAAHHAHAHAHAA
HAHAHAHAHAHA
aHAHAh
ahAHHAhaha

Kommentarer
Postat av: häni

ahhahahahhahaahhahah mina drömmar är söta, okej:$?

2009-11-11 @ 14:25:55
URL: http://hejhhe.blogg.se/
Postat av: Jullan

svar: ja den är ju det!

2009-11-11 @ 15:11:56
URL: http://juliavillbli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0