Det svider i mina öron då musiken tar slut

Bad mamma igår att väcka mig halv nio. Det gjorde hon.
MEN jag somnade om och vaknade kvart över 12, vilket betyder att jag missat senaste bussen som går till stan under skoltid.
Istället har jag suttit här och tänkt att jag ska plugga, men vet ni vad problemet är? Då jag har något jag måste göra så kommer jag på att jag har hundra andra grejer som är jätteviktiga som jag måste göra istället. Typ ringa mormor, skriva ett tack-brev till pappa, rita lite i paint och titta på då min lillasyster spelar tv-spel.
Har också väntat på att Malin ska ringa mig om klipptid. Trodde att jag skulle bli klippt vid 3, och i och med att jag inte blev det, så ändrades hela mitt schema för dagen.



haha, risräv

FRED

Kommentarer
Postat av: häni

haha söt :]

2009-11-05 @ 18:21:42
URL: http://hejhhe.blogg.se/
Postat av: Anonym

hAHAH gör du reklam för nån jävla jonas på min blogg, sen så vem är jonas, och läser han????;)

2009-11-06 @ 16:55:45
URL: http://chaaalllleeeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0