Bland det värsta jag vet är...

...då mina syskon väcker mig på mornar som jag verkligen inte har någon livslust kvar på, och säger åt mig att göra en massa sysslor.
Rensa kattlådan och mata den lille stackarn samtidigt som jag fryser som en idiot och bara känner att sömnen gärna kunde få hålla om mig en timme till.
Aw, misse sprang in med huvudet före i buren, som var stängd. Nu piper han efter uppmärksamhet, kanske borde mata honom trots allt.

Ska till stan om 2,5h, har dock inte så mycket planering för dagen, kanske träffar Hanna ett tag. RING GÄRNA!

FRED


Justja! Jesper har satt upp våra bilder på Medan nu, ska försöka hinna dit innan bussen går och se hur bilderna blev!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0