26maj09

heluuu

for till stan igår för att snacka med kuratorn
gick sedan in till stan med danne och filip och satt nere vid älven typ en och en halv timma
träffade simon lind på stan och gick med honom medans jag försökte hitta en present till challeeee som fyllde år igår<33<3
hehe, träffade sen wingwing och lb, gick med dom ett tag, sen följde jag med challe hem och sov över där, åt typ upp hennes godis....
eh, haha, sen i morse steg jag typ upp kvart i sex, tog bussen 6.10, och saaatan, ofta det ska behöva ta 2 äckliga timmar i en oskön buss, att ta sig till norsjö?!
okej, första timmen var väl ändå rätt lugn, men då det kom till att plocka upp alla förskolebarn i småbyarna runt om kring, så blev jag lite mentalt självdestruktiv
dom satt och snackade konstant i en hel jävla timme, att dom ens orkar med sig själva?
och sen då vi kom till bjurträsk så hoppade en liten pojke på bussen, och det fanns inget ledigt dubbelsäte kvar, så han letade någon att sätta sig bredvid, och alla jävla äckelsmåbarn, dom ba: inte här, inte här, inte här
satt typ och skrek och skrattade åt den lilla pojken
stackars sate

aja, ska försöka göra klart mitt hus i cad nu, är fortfarande inte klar....

pusshej  /lovjo

Kommentarer
Postat av: Anna j.

sv: naw tavk :D haha okjej .__. x'D gör du nu då? :3

2009-05-26 @ 09:21:23
URL: http://annajin.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAH v aaa vilken fest? XD

2009-05-26 @ 16:25:32
URL: http://chaaalllleeeee.blogg.se/
Postat av: Anna j.

ahhaa :D danne :3 hälsa till honom! :D

just nu så försöker jag. skriva på min rapport om droger och sånt .__. farliga grejor det där D:

hah, ska snart äta också :D

2009-05-28 @ 17:12:24
URL: http://annajin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0