23maj09

hah, jag somnade till filmen som jag och mamma hyrde, får typ se om den imorgon eller nåt...

bajshora att erik åkte ut i robinson, han skulle ju vinna!!!!!!!!

HAHA, efter att jag sett klart robinson så ringde någon random med dolt nummer
han: DU SKA GE FAN I MIN BRUD
jag: hehe, va?
han: ja, fyfan, jag vet nog allt vad ni gör!
jag: men va? =D vem äru?!
han:
asså fyfan, strular du med så många att du inte ens minns vilka du varit med?!
jag: haha, men lägg av, vafan vill du?
han: du ska ge fan i att strula med min brud!!!!
jag: eh, asså, jag är som inte direkt "into girls"
han: om du inte lägger ner det ni håller på med så kommer jag fan och slår ner dig
jag: hahahaha, kom då
han: hejdå!
jag: haha, eh
*tut tut tut*

fint där, vem du nu än var (-;



nu ska jag lägga mig och typ se nån film, dead man walking eller just married blire nog (-:

gnatt! /lovjo

Kommentarer
Postat av: linnea

du e fin :$

2009-05-24 @ 13:10:10
URL: http://ghostflower.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAH VAAA, varför skulle han ringa han:$<3



haha fin random där alltså! :).

2009-05-24 @ 18:05:44
URL: http://chaaalllleeeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0