21maj09

Åt nyss mat, och så gick lucas fram till kylen (just bredvid där mamma har sin plats vid bordet), och då försöker sig mamma på att krama honom, och då tar lucas strypgrepp på mamma (nog för att det var på låtsas men),
och säger: Mamma, vad har vi sagt om att kramas?!
Mamma: Men :(((
Lucas: Min hand gillar att krama din strupe!

Efter det sa lucas något om min drömblogg;
Han ba: Värt lovisa att skriva om sina drömmar ba "men åh, jag har slutat drömma, kom igen nu!" och sånt...
Jag: Haha, så du har läst den? (-;
Han: NAE ALDRIG, eller jag läste översta inlägget... jag ska typ göra en likadan som heter samma fast "sweetdreamslucjo" istället, och där ska jag skriva om dig och dina drömmar ba "i natt drömde lovisa ingenting, igår drömde hon om dagisbarn och blablabla"
Jag: Så du HAR läst min blogg ändå?
Han: .....

ah, typ dagens roligaste

jessica kommer snart, och innan dess måste jag ha städat färdigt, för annars får jag inte fara till bure imorgon.
vi ska nog se the broken, för jag vill inte se sånt själv )-:

puss /lovjo

Kommentarer
Postat av: Anna j.

mwhi, tavk för frågan :D svar kommer :3 snart typ x'D vad gör du nu då? :)

2009-05-21 @ 19:07:16
URL: http://annajin.blogg.se/
Postat av: Anna j.

oho :D vad blir det för film då? :3

Öh, jag gör typ inge speciellt.. Musik, blogg och msn x'D händer imorrn då? :3

2009-05-21 @ 20:01:14
URL: http://annajin.blogg.se/
Postat av: s

2009-05-22 @ 22:46:32
Postat av: Anna j.

Öh. det var jag som kommenterade med det dära konstiga s:et .__.



Nu är svaren till min frågestund på bloggen uppe :D ta gärna en titt :)

och glöm absolut inte:

RÄDDA FISKARNA, ÄT FISKMÅSAR! ~~

2009-05-22 @ 22:46:51
URL: http://annajin.blogg.se/
Postat av: Anna j.

sv: the broken? vad var det för film? .__.

ah, imorgon är det ju min födesledag så det blir teknikens hus med dodd :D

2009-05-22 @ 22:59:06
URL: http://annajin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0