20maj09

steg upp kring åtta i morse, duschade och gjorde mig i ordning.
tog bussen 10.25 till stan, kom dit vid halv tolv och gick in till stan och köpte en piggelin med danne efter typ en kvart. sen gick vi ner till till älven och satt där på en bänk i typ 3 kvart kanske.
klockan ett tog jag bussen hem, och då satte sig en liten flicka bredvid mig och började prata om alla hennes kompisar osv, himla intressant...
jag hade alltså inte ätit mer än en piggelin under hela dagen då jag kom hem (åt ingen frukost och hoppade jag över lunchen på skolan), och då jag skulle käka åt jag typ två kycklinglår och massa sallad, känner mig som en man nästan.
efter det satt jag och klämde lite på min katt, så att den pep lite grann, och då klöste han upp mitt långfinger. det smärtade.

ska snart till bjurträsk och grilla med några, ska bli kul (-:

var förresten ute med jessica och sandra igår och fotade, men jag vet väl inte om man kan kalla det riktigt seriöst [=







BTW!!!!

snackade med jessica igår, och hon sa att min nya design bara ser vit ut, är det så för alla?
det är egentligen blommor på sidan och mitt namn som header.
skriv gärna om det inte ser ut som det ska

puss /lovjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0