15maj09

I morse drog jag till stan, käkade med wille och jolle, snackade sedan med kuratorn en halvtimme ungefär.
Drog hem, såg pappa utanför frasses och då bjöd han mig på mat (Y) Lucas kom också förbi så vi följdes.
Såhär lät det då vi kom hem: Lovisa, kom och titta! Melender håller i sig i soffan och sover!
Jag går in till vardagsrummet och knäpper en bild;

Och nej, katten sov inte, den satt fastspänd i ett jävla koppel! VÄRLDENS panik, försökte få ur katten, vände och vred, men den satt helt fast, och han andades inte ens! Lucas försökte knyta upp, men inte fan gick det, så han sprang in i köket och hämtade en kniv, och satan vad adrenalinet rusade.
Försökte få in mina fingrar under kopplet, men det gick inte, asså fastspänt hur hårt som helst, så lucas skar upp det vid magen och direkt då kippade melle efter luft.
Han hostade och drog efter andan hur länge som helst, gick en bit och lade sig på golvet och bara låg och andades. Jag och lucas vågade knappt röra vid honom. Efter att melle lugnat ned sig så fick han en tröst-skinka, för att han överlevde.

Och vet ni vad det jävligaste är? Det var min syrra som bundit fast honom för att han tydligen bråkat med de andra katterna, och sen hade hon bara stuckit hemifrån?!
Hade jag och lucas kommit några minuter senare hade melle fan dött
Jävla unghelvete!

Kommentarer
Postat av: Mia

brukar du ge tröst-skinka till alla som överlever eller bara melle?? (A) de lät inte som nått smart att fara hemifrån :S

2009-05-15 @ 19:52:09
URL: http://majialindgjen.blogg.
Postat av: linnea

åh helvette så läskigt :O

2009-05-16 @ 14:50:06
URL: http://ghostflower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0