13jun09

Jag hittade precis ett väldigt vackert papper, där det stod att vi får studiebidrag även i slutet av juni!!!
åhhhh, sommaren räddad! trodde att jag skulle behöva åka till gbg utan pengar...
men nu var ju det problemet ur världen :'D

Är förresten sjuk
Sommarjobb på måndag
Inte pepp

Hade sjukt kul igår iaf, for till stan och sen till simon där oscar också höll hus
Vi drog oss ut vid åtta och träffade några, efter ett tag skulle vi till kyrkholmen, och då stack s & o, så jag gick runt med from, tobbar och några till istället
Mysipys i typ ett förråd eller nåt senare inpå natten (Y)



miss u



du behöver inte säga mig
en massa vackra ord
jag kommer ändå aldrig
att älska dig

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vet:] stone sour()L(L)(L)



vem är dikten om?3

2009-06-13 @ 13:34:15
URL: http://chaaalllleeeee.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAHAHA, varför kommer du aldrig det då ;););)

2009-06-14 @ 02:23:45
URL: http://chaaalllleeeee.blogg.se/
Postat av: Anonym

oj :o

haha nae det är han verkligen inte!

du anar inte hur många som säger då och då hur sjuk i huvet han är, störd, sjuk, osvosvosv

2009-06-14 @ 13:16:21
Postat av: Sophie

sv: jag förstår inte att det ens kan hända, det är så overkligt! jag kände inte ens therese men jag hoppas ändå att folk reagerar och visar att vi inte kan tillåta mördare att komma undan, de visste ju trots allt vad de gjorde båda två... tyvärr kommer de båda nog komma undan väldigt lindrigt...

2009-06-14 @ 13:59:09
URL: http://nittioelvanitton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0