men hemma bäst

Har verkligen haft det skönt nere i gbg förra veckan.
På tisdagen shoppade vi, såsom vi gjort alla dagar iofs... och på kvällen såg vi "baksmällan", den är verkligen att rekommendera, sjukt rolig!
Onsdagen sov vi halva dagen, sen for vi ner på stan och fotade en del. På kvällen var vi hemma hos någon random typ, men vi stack ganska snabbt för det kändes inte riktigt som om vi passade in där.
Torsdag blev dagen för Liseberg, där var vi med Martin och Sandra (måste erkänna att jag saknat dom sjukt mycket!).
På fredagen skulle vi väl egentligen ha tagit färjan ut till Brännö, men det var dåligt väder, så när det klarnade upp framåt eftermiddagen for vi istället ner på stan igen. Bjöd sen Gunilla på grekisk sallad, den blev himla god!




Kommer sakna Ane en hel del, vi går som ihop så bra
Men man ska ju vända allt till det positiva, inte sant? Vi blir ju iaf inte leds på varann med dessa långa mellanrum.

Såg förresten Ice Age 3 i söndags, sjukt bra!
Tror det är den bästa av de tre filmerna ;>

pussgodnatt! /lovjo

Kommentarer
Postat av: Martin

Hade halvproblem med att förstå Norskan..



Jag var ju blötast! Och jag har slängt min klubba!

2009-07-16 @ 21:43:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0