1jul09

heluuu

det var sammanlagt 5 barn på två avdelningar på dagis idag, så jag och jessica har typ inte haft någonting att göra öht...
satt och läste ur min bok typ hela tiden, och jag är typ fast nu!

efter jobbet så kom sötina, vi köpte glass och for sedan och badade, haha, och jag glömde min handduk + ombyte, men det funka ändå :#
såg sen "just married", rätt kul, men var ändå inte lika bra som jag trodde att den skulle vara
sen började vi se "the big lebowski", ganska knasig film imo
blir att se klart den imorgon, och sen kanske bada igen ;>

1 månad kvar till 17 nu=D yeeees
dock så ska jag på bröllop den dagen, så får väl fira mig själv lite senare

godnatttttttt   /lovjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0