Have you ever seen the rain?

Till en början bör ni veta att mamma på två veckor läst ut alla böcker i Twilight-serien (jag har själv inte det minsta intresse för serien, har inte ens sett första filmen för att den verkade så töntig). Innan jag cyklade iväg till Konsum för köpa lite lördagsgodis ikväll så frågade jag mamma hur mycket hon satt in på mitt konto igår.
Mamma: En hundring.
Jag: Hihi, tack!
Hon: Förresten så har du fått hundra kronor av mormor också!
Jag: Jaha, varför det?
Hon: Som julklapp! Men då föreslog jag att ni skulle få gå på bio nästa helg och se New Moon istället!

Aa, fast ne. Helst inte. Jag ser hellre typ en dokumentär om det dåliga jordbruket i sydostasien istället. MYCKET HELLRE. Men tack för att du tänker på mig litegrann iaf.

Nu ska jag och Linnea (Linnea.S 3,7) < ?
se film... Hon gissar på, av tidigare erfarenheter, att vi kommer att slå igång filmen kring halv tolv... Alltså den filmen vi kommer se klart, ingen som vi bara liksom klickar igenom, som det lätt brukar bli för mig...


Jag som sparkar en munksäl i huvudet...

FRED

Kommentarer
Postat av: linnea

kan inte beskriva med ord hur mycket jag älskar den där bilden. BELLCLEAN

2009-12-12 @ 22:30:10
URL: http://ghostflower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0