I feel like shit, but at least I feel something

Tiken bet sönder min tröja idag. Jag beklagade mig inför mamma.
Hon fick det till att bli mitt fel, försökte få mig att få dåligt samvete för att vi inte kan vara hos min farsa, utan att hon måste ta hand om oss barn på egen hand, och därigenom inte får någon tid för sig själv.
Vadå, hon valde oss barn? Jag valde inte den där jävla hunden som är till mer odåd än nöje!

USCH!



Okej, nåt positivt måste jag väl klämma ur mig...
Malin och Ida är riktiga stjärnor! Och min klass är fan bättre än förväntat, så det är rätt naaaajs ändå.
Dock så gillar jag inte matteläraren särskilt hårt, är sjukt glad att jag slipper henne och får ha Stina då jag börjar B-kursen till våren!

Nu ringer Adam, ska lägga mig och snacka med honom ;*
Pussgodnatt!

Kommentarer
Postat av: Ella

Läser du matte a & b i trean?



Sv: Hahahahaaaa, ja så tänkte jag också. Men än så länge (en föreläsning in) så tycker jag det verkar lovande! Det och psykologi.

2009-08-27 @ 18:28:02
URL: http://ellabellaswe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0