Jag vill också (har prov imorgon)

Min senaste kyss var under en presenning på musikfabriken mitt i natten någon gång i januari.

Jag lyssnar på klocktickningar och knäpp från kylskåpet just nu. Annars på musik som fyller mig ända ut i fingrarna.

Jag mår bäst då jag är i ett inspirationsflöde, kommer underfund med någonting eller hänger med de jag tycker bäst om på helt oväsentliga ställen.

Jag pratar rätt mycket och ibland väldigt osammanhängande. Tror många detaljer stannar kvar i mitt huvud.

Jag älskar/tycker om att skriva och fundera.

Min bästa vän tycker om mig.

Min första riktiga kyss var på hösten i åttan. Väldigt främmande och nervöst alltihop.

Jag avskyr pynt, högmod och matbilder (finns dock undantag).

Kärlek är något jag antar att jag är rädd för. Lite konstigt då jag tycker att jag själv är fylld av det.

Jag kommer alltid att försöka se livsglittret i saker, fastän det är lite svårt ibland.

Jag är hemligt förälskad i (ändrar till var) ni vet han, den smala av Mulans tre vänner.

Sist jag grät var idag vid min grannes matbord. Dumt tjafs.

Min mobiltelefon är fullt fungerande.

När jag vaknar på morgonen brukar jag somna om igen och försova mig.

Innan jag går och lägger mig borstar jag alltid tänderna jättelänge och försöker läsa lite under tiden.

Just nu tänker jag på mina vanor.

Bebisar är jobbiga under bussresor, men i andra fall rätt söta.

Homosexuella är översexuella. Luras, antagligen bara vanliga personer.

Blondinbella är någon jag skymtade på H&M i Stockholm för ett par år sen. Visste inte att det var hon förrän en kompis berättade det. Ungefär så stor koll har jag.

Jag vill verkligen inte göra kemiprovet som jag skjutit upp väldigt länge.

Kommentarer
Postat av: julia

du vekar bara en väldigt fin person måste jag säga, och hoppas ditt kemiprov gick bra. själv har jag naturprov imorgon och jag är så less, trött och arg på skolan.

2011-04-06 @ 15:12:47
URL: http://yourshadow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0