Bad Kids

Jag tror att min hyresvärd har sänkt temperaturen
på mina element
Fastän jag har på trean (brukar ha på tvåan)
så sitter jag här och fryser
Och elementet
det är inte det minsta varmt

Och jag funderar
på hur det gick på matten idag
Jag fick veta
att jag fick bra betyg i filosofi
i alla fall
Nu har jag bara fysiken kvar
och svenskan, som jag måste skriva

Men nu har jag i alla fall tid
till att fotografera
och skriva
och städa, som verkligen behövs

Och jag tror att jag ska köpa mig
ett par lila strumpbyxor
Enda nackdelen är att de går sönder
så fort en nagel råkar fastna
eller att man sitter på en ohyvlad bänk


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Åh! Det där med bänk råkade jag ut för. De är ju inte som att strumpbyxor kostar tio kr styck heller. De bör dom. Jag vet inte hur många jag sytt ihop med udda tråd.



Men söta du. Stänger dom inte av elementen på sommaren?

2010-05-18 @ 15:32:05
URL: http://interruptedfashion.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Åh! Tack så mycket för förslagen ♥



Du kanske bör ringa till dom och kolla hur det där fungerar där du bor och säga att du fryser.

Annars funkar fluffstrumpor fint när man är kall.

Det är hur gosigt som helst.



Läser du mycket? eller kanske inte den typen av bokmärken?



Åh jag fick en idé, det här kanske låter lite konstigt. Men kan inte du maila din adress till mig. Jag har en sak som jag skulle vilja skicka till dig. :)



[email protected]

2010-05-18 @ 16:27:48
URL: http://interruptedfashion.blogg.se/
Postat av: Lisa

Tre små ord. Ja, det är svåra ord. Kan känna igen mig, det svider alltid i min mage med när någon säger det. Och det ska inte svida. Men min erfarenhet säger mig att det är ens eget fel att det svider. Man måste älska sig själv för att klara av att bli älskad (och älska!).

Men om du har en pojke som du tycker om och som tycker om dig kanske du kan använda det som en ursäkt att lära dig hur man gör?

puss

2010-05-18 @ 18:50:55
URL: http://artvsfashion.blogg.se/
Postat av: Lisa

Det låter som en toppenidé! :) Lycka till!

2010-05-18 @ 23:15:03
URL: http://artvsfashion.blogg.se/
Postat av: Lisa

Och om att vara klok: jag tror du är ovanligt klok och man blir absolut klokare av att lyssna på andra och ta och göra om det de tycker till sitt eget!



Du är så fin! Det ska bli så roligt i augusti när du kommer till Stockholm och vi kan dela med oss av magin som alltid svävar i ett tunt moln omkring mig och Jeanette! Kramar!

2010-05-18 @ 23:30:00
URL: http://artvsfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0