En vanlig dag i min jordkällare!

En vanlig dag i min jordkällare börjar alltid med ett glas mjölk och en macka med gruka. Efter min morgonstund så går jag och ställer mig i duschen (handfatet) och tvättar håret, jag tar lite shampoo i handen (handtvål) som jag smeker in min hårbotten med!
Senare under dagen så tar jag mina dagspromenad runt huset.
Sen till middag så äter jag samma sak varje dag, pasta och korv, som jag älskar!
Vid 7 så börjar bolibompa som slutar vid halv 9 och då är det sängdax som jag har lovat min kära mor så väl!

// Lovisa med J

Kommentarer
Postat av: mika

hahahah sånt gillar vi:$

KÄNNS SOM OM JAG VARIT VAKEN I 10 DAGAR



och en halv...

2010-03-14 @ 12:10:44
URL: http://mikapetterssonnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0