Lilla fula teddybjörn

Igår kom Hanna, Frida och Caisa förbi hos mig. Hanna verkade jättekonsig (alltså utöver det vanliga), och då hon skulle gå så sa hon något i stil med detta;
"Alltså jag är så jävla ful, fyfan jag ser ju ut som en nallebjörn!"
Jag ba "Vadå, tycker du att nallar är fula eller?"
Hon "Jag sa nyss att jag såg ut som en sån, menar du att jag är ful?!"

HELT borta, och Caisa ba "Okej, måste dra nu innan dom stänger... Lovisa, vet du vägen till psyket härifrån?"

Har fortfarande inte fått veta varför hon ville ha vägbeskrivning dit, men aningarna finns ju där.

Nu ska jag plugga psykologi tills dess att mina ögon blöder, eller tills jag somnar.

FRED


Kommentarer
Postat av: nallehanna

HAHAHHAHAHAH <3<3<<3<3<3

2010-02-11 @ 22:11:35
Postat av: linnea

vart äre du bor nu riktigt=D?

2010-02-12 @ 13:20:34
URL: http://ghostflower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0