Jag är i New York

Fast ne, det var en luring.

Eric kom hit ikväll och såg Sisters Keeper. Trodde att den skulle vara känsloväckande, men inte SÅ känsloväckande! Höll på att börja gråta efter säkert 10 minuter. Tror ni jag grät i slutet? Ja. Sjukt.

Känner att jag hade lite tur idag. Ifall jag inte träffat Lisa på bussen så hade jag klivit upp som vanligt imorgon bitti (sjukt fult ord förresten, bitti - tja?), duschat och sedan rusat iväg till skolan. Tur att hon sa att det skulle bli skönt att vara ledig. Tur att jag har så bra minne att under hela den gångna veckan fått höra att vi har ledigt på måndag, men ändå inte fått in det. Tur, tur, tur.

Dags att sova känner jag, natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0