Btw så har jag en micro nu

Matteprovet gick fan jävligt bra! Är sjukt nöjd, fastän jag vet att jag inte får alla poäng (återstår bara att se). Har gruvat mig i flera veckor för det här provet och suttit uppe på nätterna och räknat, och nu är det bortgjort. SJUKT skönt!

Nu är det bara engelskan tills imorgon jag måste kolla igenom, och lite fysik bara för att inte ligga så långt efter. Efter det hoppas jag att Mattias kommer förbi igen.

På tal om det, vi såg Grotesque igår. Mattias hade hört att den var rätt äcklig. Det var den också.
Tipsar er om att inte se den. (Slutet var riktigt B dessutom).


Måste erkänna att jag saknar sommaren lite i denna kyla. Men bara lite.

Kommentarer
Postat av: emelie

så jävla fin bild

2010-02-23 @ 18:43:07
URL: http://emeliepa.blogg.se/
Postat av: Ingrid

Hej! Vilken himla fin bild och tack snälla söta för din fina kommentar. Läste att du var sjuk också, krya på dig!

2010-03-02 @ 19:53:33
URL: http://enoughisenough.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0