Empire





Finaste helgen med finaste vännerna
Att allt mörkt
så plötsligt
kan vända och bli så otroligt fint
att man nästan tåras av hur
fin världen egentligen är
För visst är livet mer som en värld?
Ständig rörelse över en yta
Jag har svårt att tro på tid
Allt är bara ord, ord, ord och saker man ser
Saker vi hör från små pojkars munnar
Men jag tror att ingenting fortsätter
och ingenting går framåt
Vi är helt enkelt
Alltid

Snart kommer mamma och Linnéa hit, förmodligen innan jag ens hunnit vakna. Klockan blev sent så snabbt i natt.

Kommentarer
Postat av: V.

Tack för att du berättar.

Jag hoppas med hela mitt hjärta att du ska få må bra och vara glad snartsnart igen. Och det är bra at du får hjälp, kan prata av dig och verkar förstå att det här är inte du, det är bara hur du mår.



jag tror dock inte jag behöver hjälp, jag behöver bara att något nytt händer. att det inte är samma alltid. att ta hjälp utifrån känns så långt borta på något sätt. i mitt fall handlar det nog mer om vintermörker och sammasammasamma alltid.



(du verkar så himla klok och bra!)

2010-12-19 @ 21:47:51
URL: http://istalletforforvirring.blogg.se/
Postat av: Hanna

vackra bilder.skitfint.

2010-12-19 @ 22:01:29
URL: http://explodera.devote.se
Postat av: Jeanette

Lo! Det här va typ dom bästa bilderna EVER!

Sista bilden med Conversen smälter jag ju bort på, men stämningen, det oklara om vad som egentligen händer. Va spelningen bra?!

Har du hört vad som hände lisa på Debban? Lol!

2010-12-20 @ 12:58:12
URL: http://interruptedfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0