Ytterligare en

  • Jag får hicka ungefär 3 gånger varje dag. Dock inte så långvarig, men den är inte diskret.
Jag minns första filosofilektionen jag var på med SP3orna. Jag absolut ingen (förutom Frida som inte ens var närvarande), så jag satte mig längst fram i ena hörnet. Lite ensamt, men ändå inte överdrivet avskiljt.
Mats stod och pratade, på göteborska, om lite allmänna grejer, och tar sedan en kort paus. Den korta lilla tystnaden lyckas jag förstöra genom att hicka till så högt att jag slår vad om att de i rummet intill också hörde det. Sedan alla blickar riktade mot mig för en kort sekund, och jag ville bara sjunka genom stolen, och helst golvet också.
Inte för att en hick inte är världens farligaste grej, men det där var verkligen inte rätta tillfället.

Och nu detta, som sagt, tre gånger om dagen.


tjej-som-försö[email protected]å

Kommentarer
Postat av: Anonym

@fotograf_denbästachalle:D

2010-04-13 @ 17:43:07
Postat av: Rebecca Utan RÄkor

Haha. Jag har typ aldrig hicka. Men när jag får det, kanske en gång varannan månad håller den i sig i tre dagar till och från. Störigt.

2010-04-16 @ 18:26:47
URL: http://alltutom.blogg.se/
Postat av: Lisa

Haha! Jag börjar alltid hicka om jag skrattar för mycket :) Men det är inte alls lika pinsamt som att börja hicka spontant på lektion! Stackars!

2010-04-22 @ 08:36:07
URL: http://artvsfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0