blev

Går runt och stör mig på det hela tiden, kan inte komma ur det. Fattar inte heller vad som är svårt?
Det heter BLEV, inte VART, som de flesta säger. Blev, blev, blev.
Vart är bara någon äcklig form av "var(t) tog den vägen" och "det bara vart så". HATE IT!
Srsly, lär er!

Har en massa läxor nu, och det känns som om jag verkligen slackar efter.
Historian har börjat gå bättre, ligger på starkt VG-MVG, och själv trodde jag att jag låg kring svagt VG. Känns suveränt!
Men sen har vi fysiken som inte har högsta prioritet, och därpå psykologiprov inom kort och filosofi-grej.
Snart kapitulerar jag, eller?

Blir då 700 riksdaler rikare imorgon, eftersom jag fått sålt min MP3 till en dansk Lyckselebo, känns förjävla bra det med! Blir att jag köper en ny mobil inom kort sen =D



Kommentarer
Postat av: räkan

hahahah, vart vart vart ;) ja vet att du stör dej <3 du är söt

2009-09-29 @ 22:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0