5maj09

Igår vad jag på läkarbesök för att få svar på hjärnröntgen-grejen som jag gjorde för en månad sen drygt. Dom skulle även kolla läget, om jag kände mig bättre åså. Och vet ni vad? JAG FICK SE MIN HJÄRNA PÅ DATORN!!!! Och nej, den var inte alls liten )-:
Gick sen bort till balder, satt och titta på då adde åt mat, sen åt jag men lillkajsen och lb<3<3
Efter det gick jag bort till atorp-skolan (ett under att jag ens hittade o: !!)
For sen till stan med simon, köpte en krämbulle och satt och snackade vid ica i nån timme. Ska typ se bio med honom på tors, om jag är frisk då.

Är hemma och sjukar idag faktiskt, tät i näsan och sånt
Snackade i tele till halv fyra i natt, men det kan väl ändå inte vara det som tröttheten beror på......
Ska till Lycksele med mamma om 2,5h och gå på ett Al-Anon möte. Känns kul med en ny grupp <;

Ämma kommer nästa onsdag och sover här, kommer bli myspys i lovjos säng då... [-:



GULLE! (L)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah vad det nu blir...:$



hur vare med din hjärna?

den där frågan låter ganska rolig om man tänker efter, men :]<33

2009-05-06 @ 21:06:41
Postat av: låt oss säga "lars"

"JAG FICK SE MIN HJÄRNA PÅ DATORN!!!! Och nej, den var inte alls liten )-: " låter som självkänslan är på topp ^^

2009-05-09 @ 01:01:28
Postat av: Mirry

Spana in Dagens Lilla Shopping, så sött att du inte får missa :)



www.arntyochmirry.se

2009-05-09 @ 16:40:06
URL: http://www.arntyochmirry.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0