20jun09




for till linnea igår
vi käkade melon till lunch, sen såg vi I taket lyser stjärnorna, och på precis samma replik så började jag och mathilda storgråta
jag vet inte huuur mkt vi grät, men jag blev i alla fall tvungen att sminka om mig efteråt eftersom det runnit så pass mycket.
sen så käkade vi linneas och mathildas tacopaj som var jättegod(4real!)

jag och linnea fixade två cyklar av hennes grannar och cyklade in till stan, och på ett ställe vi var på så hade någon tydligen snott min sminkväska, eller iaf tagit ur den ur min väska, och det upptäckte jag inte förrän nån timma senare då vi satt på max och kaxade
fick iaf tillbaka väskan idag av en som hitta den, och dom hade snott 2 mascaror och en ögonskugga, så nu får jag väl klara mig nån vecka utan....

marcus hämtade mig vid 2, då for vi hem till honom och myste och såg film, hehe
och vi somnade väl där vid fem tror jag
då vi vaknade idag så käkade vi, sen for jag tillbaka till linnea och satt och lyssnade på då mathilda sjöng och spelade gitarr, i någon timme
hon är på riktigt gudomligt duktig, ska typ köpa hennes platta då det blir högkonjunktur igen så att hon får skivkontrakt (Y)


loveugirl


ska försöka få i mig någon middag nu, pussssss /lovjo

Kommentarer
Postat av: linnea

hej bruden, du är guuuld

tack för allt!

2009-06-20 @ 20:10:21
URL: http://ghostflower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0