18apr09

Välkommen tillbaka till bushen, Lovjo!
- Åh, tyvm!

Sjukt fint väder åså i tärna, ångrar lite att jag inte stannade en dag till. Träffade Jesper, Jens, Erik och Victor från Byske där (tänk vad världen är liten!), så vi chillade mest med dom i backen. Var även med Emme och Eve, massuuuur med extra!

I torsdags tog jag, erik och maria bussen hem, och själv fortsatte jag min resa till stan och sov över hos rebecka. Igår vandrade jag sedan bort till challe och var där nån timme innan jag for och träffade kimme och adam.
Sen åt jag och challe på dallas och såg en jätteful rumpa!

 

På kvällen gick vi till LB och var där med henne och Wing, satt typ och kollade skolkataloger mest ba $-:
På hemvägen stötte vi på adde och leffe, och 100 meter senare Stoffe.
Idag vaknade vi typ.... 10 kanske, eller 11
Duschade osv, gick ner på stan och skulle kolla på nån skitjacka, men vi träffade jocke och pontus ist

hehe, fiiiiiiiiiiiiiiiiina<3



Nu taggar jag Linnea, får se när hon dyker upp!

Pussssssssssssssssss /Lovjo

Kommentarer
Postat av: Anonym

man ser ju inte ens hur riktigt ful den var:$

PUSs

2009-04-18 @ 18:38:20
URL: http://chaaalllleeeee.blogg.se/
Postat av: låt oss säga "lars"

är det inte lite skumt att du går runt och tar kort på andras rövar ^^ inte nog med att du delar dursh och försöker få i säng massa flickor :P

2009-04-19 @ 22:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0