13apr09

Gott nytt år!.. eller nej, glad påsk vare ju.

I torsdags for jag till stan efter att ha jobbat hos sjuorna båda måndag, tisdag, onsdag.
Träffade Adde efter lunch, for hem till honom och spela GH, jag vann ju, såklart! (?)
Skulle ta en lokalbuss kvart i fem för att hinna med 20-över-femman till btk, men bussjäveln kom ju aldrig! Tillslut sa adde att jag kunde låna hans cykel in till centrum, visst, men jag tappade bort mig 2 ggr på vägen + en massa jävla slaaaaaaaaaaaaaask )-:
2 min innan bussen drog hann jag kliva på, så det fixade ju sig ändå till slut

I fredags drog jag till världens coolaste angie, satt och snackade i flera timmar och det var hur skönt som helst! men jag ångrar att jag inte tog den tidigare bussen så jag hade kunnat vara där längre, men vadå liksom, vi lever ju, finns ju fler gånger =D

I lördags lördags kom mamma och vi hade påskmiddag hemma hos farmor, åkte sen hem igen medan lucas och linnea stannade kvar. Fotade lite på vägen hem, skitfin skymning!



Ska till tärna nu om ett par timmar, så jag borde nog lägga mig nu
Vi hörs till helgen, pussssssssssssssar! /Lovjo

Kommentarer
Postat av: Forciiiieh

Kom o äg mej i GH! <3

2009-04-17 @ 19:29:32
URL: http://forciie.blogspot.com
Postat av: oliwing

du skriver ju mycket varje dag:]<3

2009-04-18 @ 17:49:07
URL: http://oliwing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0