När går världen under?

Dricker svalnat te, saknar en vän och lyssnar på Bright Eyes efter att ha läst något så otroligt berörande. (Ni hittar det ifall ni följer den länk jag hittade i ett av Lines inlägg.)

Fastän jag borde så har jag inte ägnat en enda minut åt att plugga ikväll. Någon bra anledning? Huvudvärk. Men det räknas inte tycker Eva. Helst borde jag sitta uppe hela nätterna och försöka förstå mig på kemin. Det går inte.



I brist på annat så lånar jag bilder ifrån Klaris (?).
(Det är faktiskt inte så konstigt att det inte dyker upp nya bilder, det är nämligen väldigt kallt ute i dessa stunder. Fick höra av min lillebror att det varit under -40 grader i inlandet i natt.)



Kommentarer
Postat av: llhurre

slacker :-(

2011-02-16 @ 00:04:00
Postat av: Felicia

Hej tjejen!

Jag har tyvärr inte tid att producera något liknande i detta nu. Men det du skriver är ju close enough, svaren finnsju i ditt eget hjärta!



Må gott / Felicia

2011-02-17 @ 16:55:37
URL: http://konstochkonstgiheter.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0